مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در مدت سپری شده از امسال ۳۴ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،صفائی فرد مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی  با اشاره به اینکه همه جان باختگان حوادث ناشی از کار در استان مرد بودند،گفت: در مدت سپری شده از امسال ۳۴ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال که ۲۱ نفر بود، ۱۳ نفر افزایش یافته است.

او گفت: در این مدت تعداد ۴۰۲ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۱ نفر زن و بقیه مرد بودند.

صفائی فرد گفت: در تیر ماه امسال نیز ۵ نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار درمقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۲ نفر کاهش داشته است.

او افزود: در این مدت ۱۳۴ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که ۲ نفر از آن‌ها زن بودند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش ۵ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی افزود: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال ۹۸ برابر با ۹۶ نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند.

او گفت: تعداد کل مصدومین حوادث کار مراجعه کننده به پزشکی قانونی آذربایجان شرقی در سال ۹۸ برابر با یک هزار و ۳۲۵ نفر بود که از این تعداد ۳۵ نفر زن و یک هزار و ۲۹۰ نفر مرد بودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.