ساختمان خیرساز یگان امداد نیروی انتظامی در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز با حضور سردار حبیبی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالمحمد طاهری عضو هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز گفت: ساختمان فرماندهی نیروی انتظامی یگان امداد با زیربنای یک هزار و ۵۰ متر و هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

او افزود: این طرح با مشارکت و همراهی خیر امنیت ساز آقای حسین جوکار در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز به بهره برداری رسید.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم، طی سخنانی اظهار داشت: به غیر از اعمال و رفتار ما هیچ چیز دیگری در این دنیا ماندگار نمی‌شود و خوشا به حال کسانی که با اندک داشته‌های خود ذخیره‌ای برای فردای قیامت خود فراهم آورده اند.

او، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات خیران امنیت ساز، افزود: نیروی انتظامی هدفی جز خدمت و خدمت گزاری به مردم ندارد و اقدام خیران امنیت ساز در مسیر ارتقاء امنیت مردم بسیار ارزشمند است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: هر فعالیتی که نیروی انتظامی در جامعه انجام می‌دهد، تنها برای بالا بردن احساس امنیت و آرامش در جامعه است و پلیس هدفی جز این موضوع ندارد.

سردار حبیبی گفت: مردم استان فارس افراد با فرهنگی هستند که در شرایط حساس پای کار می‌آیند و برای ارتقاء امنیت نیز به صورت ویژه با پلیس همکاری می‌کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

او تأکید کرد: افتخار می‌کنیم که مأموران نیروی انتظامی در راه خدمت رسانی به مردم و آرامش و آسایش آنان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

در این مراسم، رئیس مجمع خیران امنیت ساز، جمعی از خیران، تعدادی از مسئولان شهرداری و شورای شهر، معاونان و جمعی از روسای پلیس‌های تخصصی و دیگر مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار