مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در فارس گفت: نمازجمعه این هفته، ۳۱ مرداد در شهر شیراز و ۲۵ شهر قرمز استان فارس اقامه نمی‌شود.

حجت‌الاسلام ملک‌مکان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: با استناد به آخرین نامه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، که از طریق ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا به نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس ارسال شده است، ۱۲ شهرستان استان فارس همچنان در وضعیت کرونایی و قرمز هستند.

او افزود: ۱۲ شهرستان با توابع شان جمعا ۲۶ شهر همچنان در وضعیت قرمز کرونایی هستند بنابراین جهت مبارزه با شیوع کرونا و جهت حفظ سلامتی مردم عزیز و مؤمن، جمعه ۳۱ مرداد نماز جمعه در این ۲۶ شهر از جمله شهر شیراز برگزار نخواهد شد.

مدیرنمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس ادامه داد:  شهرستان‌های قرمز و با شرایط ویژه عبارتند از شیراز، آباده، بوانات، پاسارگاد، ارسنجان، خرامه، سروستان، قیروکارزین، سپیدان، مرودشت، جهرم، خفر و شهر‌های توابع این شهرستانها است.

او بیان کرد: سایر شهرستان‌ها و شهر‌ها یعنی ۵۰ شهر دیگر استان که در وضعیت سفید یا زرد هستند با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی نمازجمعه اقامه میشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار