رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از رونمایی طرح شتابا ،شبکه توانمندسازی ایتام در بورس ایران خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی با عنوان اطعام حسینی و احسان حسینی در کشور خبرداد و گفت: در ماه مبارک امسال مردم نیکوکار ۵۴۰ میلیون تومان به کمیته امداد کمک کردند.

او افزود:  از چهار میلیون و هفتصد هزار نفرجمعیت تحت پوشش کمیته امداد ۳۷۵ هزار نفر دانش آموز هستند و قرار است حدود ۵۰ هزار دستگاه تبلت برای دانش آموزان تحت پوشش تهیه شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان هم در این دیدار فقرزدایی، خودکفایی، اقتصادی، توانمندسازی همه جانبه مددجویان و خدمت به محرومان را از اقدامات ارزنده کمیته امداد و عامل کاهش بسیاری از آسیب‌ها برشمرد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)  در سمنان در مراسم تجلیل از فعالان اشتغال و کارآفرینی هم شرکت کرد.

بختیاری در این مراسم گفت: خروج ۷۰۰ هزار خانوار از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد به علت رسیدن به مرحله خودکفایی اقتصادی و ایجاد حدود ۱۷۶ هزارشغل برای مددجویان، بخشی از دستاورد‌های سال ۹۸ کمیته امداد است.

استاندار هم نگرش رونق کسب و کار‌های نوین همچون استارت آپ‌ها و آموزش ثروت آفرینی به جوانان را رویکرد‌های مهم در خدمت به محرومان برشمرد.

با اجرای این طرح که به ابتکار علیرضا آشناگر استاندار سمنان و با حمایت و پیگیری سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بصورت آزمایشی در استان سمنان اجرایی شده است هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان با کمک خیران و دستگاه‌های اجرایی استان وارد بازار سرمایه و از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار