مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به یادآوری ماجرای رشادت‌ها و اتفاق‌ها در محل پناهگاه پارک شیرین شهر کرمانشاه پرداخت.

یادگار‌های هشت سال دفاع مقدس باید منتقل شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری فکری استان کرمانشاه ضمن ادای احترام به روح شهیدان کودک، نوجوان و بزرگسالانی که در محل پناهگاه پارک شیرین شهر کرمانشاه به علت بمباران جنگنده‌های متجاوز عراقی و در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند گفت : این خاطرات و یادگار‌های هشت سال دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان سال‌های آینده باید منتقل شود.

سردار ناصر باباخانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار انتقال سلحشوری، رشادت‌های شهیدان، رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس به کودکان امروز و نسل‌های آینده را یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های فرهنگی اعلام کرد.

او با اشاره به برگزاری برنامه همچون پدر، مهربان گفت: هدف ما این است که با برگزاری برنامه‌هایی این‌چنینی، فرهنگ ایثار و جهاد به نسل‌های آینده منتقل شود.

او افزود: با زبان هنر، فرهنگ و با هر ظرفی باید بتوانیم کاری کنیم که نسل‌های آینده متوجه شوند که در این چهل ساله که از عمر انقلاب اسلامی گذشته است چه کار‌ها و اقدام خوبی انجام شده است. همین کار‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد.

مدیرکل بنیار حفظ آثار استان کرمانشاه بار دیگر از همه مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مربیان و خانواده‌ها برای برگزاری برنامه کشوری "همچون پدر، مهربان" تشکر کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.