سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: در روز‌های اخیر ضد ما مصاحبه شده است و بعد از بازی با نفت حرف برای گفتن زیاد داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص دیدار فردای این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: باتوجه به شرایط جدول طبیعی است که بازیکنان برای بازی فردا دغدغه داشته باشند. طبق برنامه ریزی از دیروز وارد شهر اهواز شدیم. دیروز تمرین خوبی پشت سر گذاشتیم و امروز هم تمرین مان را ادامه دادیم. فردا عازم مسجد سلیمان می‌شویم با توجه به اطلاعاتی که از حریف بدست آورده ایم، وارد میدان شویم.

او گفت: محمد نوری کاپیتان تیم، با پایان یافتن دوران محرومیتش در بازی فردا می‌تواند به میدان برود. البته فریبرز گرامی مصدومیت جزئی داشت و دیروز به صورت انفرادی تمرین کرد. امیدوارم که با تلاش کادر فنی به دیگر نفراتمان اضافه شود.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: واقعاً شرایط سخت است. تجربه چنین شرایطی را در لیگ‌های دسته دوم و سوم داشته ام، اما تلاش می‌کنیم که سهمیه استان را نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص شرایط روحی و روانی بازیکنان پیش از دیدار حساس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بزرگتر‌های تیم باید به ما کمک کنند. دیدید که در روز‌های اخیر برخی از تیم‌ها علیه پارس‌جنوبی مصاحبه کردند، اما ما از بچه‌ها خواستیم که آرامش خود را حفظ کنند. تمرکز خودمان را روی بازی آخر گذاشته ایم و مطمئناً بعد از بازی حرف برای گفتن زیاد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار