سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با فوت یک نفر دیگر طی شبانه‌روز گذشته، تعداد موارد فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه به ۵۰۰ نفر رسید.

تعداد موارد فوت کرونا در کرمانشاه به ۵۰۰ نفر رسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ مورد مثبت مبتلا به کرونا شناسایی شده اند که از این تعداد ۱۲ مورد مثبت بستری شده و ۱۸ مورد مثبت نیز سرپایی بودند و هم اکنون ۲۲۲ بیمار در مراکز درمانی استان بستری می‌باشند.

او گفت : با فوت یک نفر دیگر طی شبانه روز گذشته، تعداد موارد فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه به ۵۰۰ نفر رسید.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: طی شبانه روز گذشته تست کرونای ۱۲ بیمار بستری در مراکز درمانی استان مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون به ۳ هزار و ۳۴۰ نفر رسید.

او گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۰ هزار و ۳۴۰ نفر بستری و ۹ هزار و ۶۱۹ نفر نیز بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.