سرهنگ امیر بازیار گفت:برقراری نظم و امنیت ایام محرم نیازمند همکاری ومشارکت مردم با پلیس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ امیر بازیار فرماندهی انتظامی شهرستان بدره در جمع مداحان و مسئولان هئیت های مذهبی در بدره اظهار داشت : همکاری و تعامل آحاد مردم با پلیس برای برقراری نظم و امنیت مراسمات عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ضروری وحائز اهمیت است، و می‌طلبد با آموزش و ارایه مطالب بهداشتی در طول ایام محرم از بروز شیوع بیماری کرونا در بین مردم و عذاداران حسینی جلوگیری کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره بیان کرد: برقراری نظم و امنیت ایام محرم و صفر صرفا با حضور، استقرار و اقدام پلیسی مورد کفایت نبوده و نیاز است کمیته‌های مردمی و مسئولان هیئات و تکیه‌ها نیز تعامل و همکاری لازم در پیشگیری از اقدامات سوء و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با پلیس و سایر نهاد‌های ذیربط داشته باشند.

او  افزود: تمهیدات لازم در خصوص اقدامات تامینی این ایام به کار گرفته شده تا شهروندان عزیز بتوانند در سایه امنیت از فیوضات معنوی این ایام بهرمند شوند.

در این نشست مسئولان هیئت ها مذهبی شهرستان از همراهی وعملکرد خوب و بی نظیر پلیس در تامین نظم و امنیت ایام محرم سال گذشته و حضور محسوس پلیس در مراسمات قدردانی به عمل آوردند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.