سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، در گزارشی به بررسی مسابقات هفته آخر لیگ برتر ایران پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی که به مسابقات لیگ‌های کشور‌های آسیای مرکزی شامل ایران، قرقیزستان تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان اختصاص داده است، به بازی‌های هفته آخر لیگ برتر فوتبال کشورمان پرداخت.

در گزارش AFC آمده است؛

لیگ برتر ایران خود را برای پرده آخر آماده می‌کند و تکلیف رقابت برای راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا روز پنجشنبه مشخص می‌شود.

هواداران فوتبال ایران خود را برای آخرین روز مسابقات لیگ برتر آماده می‌کنند و قرار است روز پنجشنبه تکلیف تیم‌هایی که در لیگ برتر باقی می‌مانند و تیم‌های راه یافته به مسابقات آسیایی مشخص شود.

پرسپولیس چند هفته پیش قهرمان رقابت‌ها شده است، درحالی که شاهین بوشهر هم قطعاً فصل را با قعرنشینی به پایان خواهد رساند. اما در حالی که یکی از طولانی‌ترین فصل‌های تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران به اوج خود رسیده است تکلیف جایگاه تیم‌های دیگر هنوز مشخص نشده است.

در حال حاضر استقلال و تراکتورسازی هرکدام با ۵۰ امتیاز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند در حالی که سپاهان و فولاد ۴۸ امتیازی هستند و فولاد این شانس را دارد که روز پنجشنبه در دیدار رو در رو با تراکتورسازی از این تیم سبقت بگیرد.

استقلال با پیروزی بر شاهین بوشهر قعر نشین، حضور خود در مسابقات قاره‌ای را قطعی خواهد کرد. در حالی که سپاهان اگر بخواهد فصل را با حضور در جمع سه تیم برتر لیگ به پایان برساند، باید پیکان را شکست دهد و امیدوار باشد که استقلال و تراکتورسازی امتیاز از دست بدهند.

در انتهای جدول هم رقابت بسیار فشرده است. پارس جنوبی جم با حضور در رتبه پانزدهم در خطر سقوط قرار دارد، اما آن‌ها یکی از ۶ تیمی هستند که با فاصله سه امتیازی از منطقه خطر سقوط، قدم به مسابقات روز آخر می‌گذارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار