کره بندی گفت: بیماران کرونایی ۹۰ درصد تخت‌های ICU بیمارستان رازی اهواز را اشغال کرده اند و وضعیت قرمز است.

فرهنگ کره بندی رئیس بیمارستان رازی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اشغال ۹۰ درصدی تخت‌های ICU این بیمارستان از سوی بیماران مبتلا به کرونا گفت: پذیرش بیماران کرونایی ساکن اهواز و شهرستان‌های اطراف در بیمارستان رازی انجام می‌شود.

او وضعیت بیمارستان رازی را قرمز توصیف کرد و افزود: با این وجود وضعیت بیمارستان نسبت به روز‌ها و هفته‌های قبل بهتر شده است، ضمن اینکه ۵۰ تا ۶۰ درصد تخت‌های عادی این بیمارستان نیز به بیماران کرونایی که شرایط بهتری دارند اختصاص یافته است.

بیماری کرونا ویروس از اواخر بهمن ماه پارسال در ایران و استان خوزستان و سایر استان‌ها شیوع پیدا کردو از همان روز‌های ابتدایی شیوع این ویروس منحوس، ضدعفونی معابر و بیمارستان ها، تولید لوازم بهداشتی شامل؛ ضدعفونی کننده دست و سطوح، تولید دستکش و ماسک از سوی گروه‌های جهادی آغاز شد.

کادر بهداشت و درمان نیز در استان خوزستان پس از شیوع کرونا با تلاش‌های شبانه روزی از شیوع بیش از پیش بیماری کرونا جلوگیری کردند، اما تعداد زیادی از شهروندان به خصوص افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای بودند جان خود را از دست دادند، ضمن اینکه حدود ۲ ماه، خوزستان در وضعیت قرمز به سر می‌برد، اما با همکاری همه شهروندان و رعایت نکات بهداشتی هم اکنون وضعیت سفید است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.