احمدی گفت: می‌دانستیم که قرار نیست فروش کنیم پس برای روشن ماندن چراغ سینما پا به میدان گذاشتیم، اما در بحث تبلیغات هیچ حمایتی از ما نشد.

محمد احمدی تهیه کننده «قتل عمد» درباره وضعیت اکران این فیلم که حاضر شدند در شرایط غیرعادی این روز‌های سینما فلیمشان را راهی سینما‌ها کنند، به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طبیعی است نه برای فیلم ما بلکه برای همه فیلم‌ها وضعیت اکران و فروش مناسب نیست، می‌دانستیم که قرار نیست فروش کنیم پس برای روشن ماندن چراغ سینما پا به میدان گذاشتیم، اما در بحث تبلیغات که به شدت تاثیرگذار است هیچ حمایتی نشدیم.

او افزود:سازمان زیباسازی شهرداری بر خلاف وعده‌هایی که داده بود و حرف‌هایی که برای حمایت از سینما در جلسه شورای کرونا زده بود هیچ اقدامی نکرد و به پای عمل که رسید عقب کشید.

این تهیه کننده ادامه داد: زمانی که به آنجا برای بحث تبلیغات رفتم، متوجه شدم در این شرایط بحرانی به فیلم نگاه تجاری دارند،از آنجایی که توان مالی نداشتم ادامه ندادم و آنجا را ترک کردم.

وی اظهار کرد: وضعیت و شرایط مناسبی که نداریم، سینما هم که فروش ندارد و فیلم ما هم که کاملا در بخش خصوصی ساخته شده است پس دیگر توان پرداخت هزینه‌ای برای بخشی مانند تبلیغات را نداریم.

احمدی در پایان گفت: می‌دانستیم که قرار نیست فروش کنیم فقط به صرف روشن نگه داشتن چراغ سینما فیلممان را اکران کردیم، اما حداقل می‌توانستند در بحث تبلیغات حامی ما باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار