دکتر سلمان زاده گفت: محرم امسال ، آزمونی تازه خواهد بود تا ضمن برپایی مراسمات عزاداری همزمان در مسیر کنترل ویروس کرونا همراه یکدیگر باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکتر شکراله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پیامی گفت: باز هم به روزهای عشق، ایمان و ارادت نزدیک می‌شویم؛ ایامی که دانشگاه آزادگی‌ست و سرور شهدای عالم استاد بی‌بدیل و ماندگار آن است.

او ادامه داد: مکتبی بی‌پایان که انسانیت، غرور و کمال را در والاترین مقدار و کیفیت الگو بوده و تاریخ به آن مدیونی دائمی‌ست.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: بدون تردید ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران وفادارش فرصتی مغتنم و بی‌مثال برای عشاق تشییع است تا دوباره دل را صاف کرده و تجدید عهدی خالصانه با فرهنگ شهادت داشته باشند.

دکتر سلمان زاده گفت: محرم امسال که با تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی همراه خواهد بود، آزمونی تازه خواهد بود تا با تاسی از شهید بزرگ دشت کربلا با اولویتِ نوع‌دوستی، ضمن برپایی مراسمات عزاداری همزمان در مسیر کنترل و عدم شیوع دوباره ویروس کرونا همدوش و همراه یکدیگر باشیم.

او ضمن تقدیر از مردم جنوب غرب خوزستان تصریح کرد: امیدوارم که در ایام پیش‌رو نیز طبق دستورالعمل ارائه‌شده در مراسم عزاداری سیدالشهدا حاضر شویم.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: محرم99 ، ویروس کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.