از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ میلیارد و ۶۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهدی امیری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ میلیارد و ۶۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان استان پرداخت شده است.

او با اشاره به رویکرد‌های این نهاد در راستای ایجاد زمینه خودکفایی مددجویان افزود: در سال پیش‌رو طرح‌های اشتغال، کارآفرین‌محور است که یک راهنما و راهور از ابتدای اجرای طرح تا مرحله فروش در کنار مددجویان است.


بیشتر بخوانید


امیری ضمن اشاره به منابع اعطای تسهیلات به متقاضیان طرح‌های اشتغال اضافه کرد: طرح‌های مددجویان توسط کارشناسان اشتغال ارزیابی و سپس برای دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد معرفی می‌شوند.

او ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۱۴ طرح اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد ۱۱ میلیارد و ۶۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی دریافت کرده‌اند.

امیری گفت: از این مجموع ۱۱۶ طرح در حوزه دامپرورری و ۸۷ طرح در حوزه خدمات است که مابقی نیز در حوزه کشاورزی، شیلات، صنایع دستی، صنعت و معدن، زنبورداری، فرش و حمل و نقل در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار