عضو کمیسیون عمران گفت: شائبه وجود دارد که دولت به دنبال جبران کسری بودجه از طریق بازار سرمایه است، اما نباید سرمایه‌های خرد مردم دستاویز این موضوع شود.

عدم مدیریت بازار بورس، آسیب زا خواهد بودبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صدیف بدری، عضو کمیسیون عمران در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت درباره وضعیت بازار بورس اظهار کرد: در ماه‌های اخیر شاهد حرکت بی سابقه جریان نقدینگی به سمت بازار سرمایه بودیم که رکود سایر بازار‌ها از یک سو و سیاست‌های تشویقی دولت از سوی دیگر باعث جذب نقدینگی به این حوزه شد که باید صرف بخش تولید شود.

وی افزود: این شائبه وجود دارد که دولت به دنبال جبران کسری بودجه از طریق بازار سرمایه است، اما نباید سرمایه‌های خرد مردم دستاویز این موضوع شود و باید به بخش تولید برسد.

بدری بیان کرد: نوسان و ریسک، ذات بورس است، اما اخیرا این موضوع به دلیل ناهماهنگی دولت و مدیران بازار سرمایه و همچنین تصمیمات خلق الساعه و بدون منطق به وجود آمده و معاملات سهام را دچار اختلال کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کردکرد: تاوان سوءمدیریت مدیران شرکت فناوری بورس را مردم می‌دهند، لذا باید زیرساخت‌های بورس تقویت شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار