افشای تصاویر پنل دوربین سری Mate 40، طراحی مستطیلی نسل جدید گوشی‌های هوآوی را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا تصویری از پنلی شیشه‌ای، که دوربین اصلی هوآوی Mate 40 و Mate 40 Pro را می‌پوشاند، فاش شد که طراحی جالب قسمت دوربین این سری را به ما نشان می‌دهند. گوشی Mate 30s سال گذشته یک دوربین دایره‌ای داشت که  در طراحی سری جدید گوشی‌های این شرکت نیز  دیده می‌شود.

با این حال این دایره اکنون درون یک مربع قرار گرفته است. هر دو پنل دارای برچسب 3D هستند که احتمالا حسگر ToF را نشان می‌دهد؛ با این وجود دوربین Pro نیز در وسط چهار ماژول، یک عنصر مستطیل شکل دارد و با قضاوت آن چه در مواجه با شکل این دستگاه مشاهده می‌کنیم، این ماژول پریسکوپی خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از پنل شیشه‌ای دوربین اصلی سری Mate 40 را مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید


طراحی دوربین سری Mate 40 طراحی دوربین سری Mate 40

زوم اپتیکال  و دیجیتال فوق العاده Mate 40

این طرح با رندر‌های Mate 40 که تاکنون دیده‌ایم در یک خط قرار نمی‌گیرند، رندر‌های Mate 40 پرو به ما طراحی مشابه نشان می‌دهند. اوایل سال جاری از بعضی منابع خبری منتشر شد که ادعا می‌کرد خانواده Mate 40 دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در پشت لنز freeform 9P با اپتیک بسیار بهبود یافته خواهد بود. پیش بینی می‌شود که مدل Pro دارای بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابر و بزرگنمایی دیجیتالی ۵۵ برابری باشد.

هوآوی در پاییز از سری میت جدید رونمایی خواهد کرد و آن‌ها ممکن است آخرین پرچمداران مجهز به تراشه Kirin باشند مگر اینکه HiSilicon برای تولید طرح‌های خود پیشرفت کند. (TSMC توسط آمریکا مسدود شده است). برای فهمیدن اطلاعات بیشتر در مورد محصولات آینده هوآوی باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم زیرا مطمئنا اطلاعات دیگر پس از گذشت زمان در فضای مجازی فاش می‌شوند و ما می‌توانیم جزئیات دقیق‌تری از دستگاه‌های جدید این شرکت را متوجه شویم. هوآوی به طور کلی توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند حتی اکنون که از سوی آمریکا تحریم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار