مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: در ۵ ماه نخست امسال ۱۰ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشته‌اند.

۱۰ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشته‌اندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید مهدی صفوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه هر ساله شرکت شهرک‌های صنعتی موظف است ۳۰ واحد صنعتی غیرفعال را به چرخه تولید بازگرداند بیان کرد: در ۵ ماه نخست امسال ۱۰ واحد احیا شد و کار‌های مطلعاتی برای ۲۰ واحد دیگر نیز انجام گرفته است.

او افزود: واحد‌های غیرفعال به طور مستمر پایش می‌شوند و بسته به دلایل تعطیلی برنامه‌های بهبود برای آن‌ها تعریف می‌شود حتی تلاش‌هایی برای ارتقا وضعیت واحد‌هایی که کمتر از ظرفیت واقعی تولید دارند انجام می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر عنوان کرد: ۳۵۳ واحد صنعتی در استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده‌اند که که ۸۰ درصد از آن‌ها فعال هستند.

صفوی ادامه داد: ۵ خوشه صنعتی در استان بوشهر شناسایی شده‌اند، خوشه خرما به پایان رسیده است و خوشه آبزیان سال آخر را دنبال می‌کند. به‌زودی مطالعات امکان سنجی سومین خوشه صنعتی استان پس از اتمام مطالعات به‌روزرسانی شناسایی و اولویت‌بندی خوشه‌های کسب و کار آغاز خواهد شد.

او تاکید کرد: یک ناحیه صنعتی در شهرستان جم ایجاد و مجوز منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر با رویکرد پتروشیمی به زودی گرفته خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: به جز شهرک صنعتی گناوه در استان ۲۰ شهرک و یک منطقه ویژه ایجاد شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.