مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر گفت: سه طرح آب و خاک در این شهرستان به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سبک خیز، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسیر گفت: در هفته دولت سه طرح آب و خاک با هزینه کرد اعتباری معادل ۴ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: در سال ۹۸ تعداد ۳ پروژه کانال بتنی با اعتباری معادل ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و ۴ پروژه لوله گذاری با حجم ۳ هزار و ۱۰۰ متر با اعتبار ۳ هزار میلیون ریال و مرمت ۳۲ رشته قنات با اعتبار ۱۹ هزار میلیون ریال در شهرستان بردسیر در دست اقدام قرارگرفته است که از این طرح‌ها یک طرح کانال آبرسانی، یک طرح لوله گذاری و یک طرح مرمت قنات آماده افتتاح وبهره برداری است.

سبک خیز تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت یک کانال آبرسانی به طول هزار و ۵۰۰ متر، یک طرح لوله گذاری به طول ۸۰۰ متر و مرمت قنات به طول ۲۵۰ متر ۲ هزار و ۱۰۰ متر در این هفته افتتاح می‌شود.

همچنین قنبری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راور گفت: در هفته دولت چهار طرح دامپروری و آب و خاک با هزینه کرد اعتباری قریب به ۵۸ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: این طرح‌ها شامل سه طرح آب و خاک و یک طرح دامپروری است.

قنبری تصریح کرد: یک طرح پرورش گوسفند ۵۰۰ راسی به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح این طرح‌ها ۵ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

او گفت: همچنین در این هفته سه طرح آب و خاک شامل دو طرح آبیاری کم فشار و یک طرح آبیاری قطره‌ای به بهره برداری می‌رسد.

قنبری بیان داشت: دو طرح آبیاری کم فشار در سطح ۱۲۴ هکتار با هزینه کرد میلیارد ریال که ۱۶ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است و یک طرح آبیاری قطره‌ای در سطح ۱۶۲ هکتار با هزینه کرد قریب ۱۰ میلیارد ریال که بیش از ۸ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار