رئیس هیات مدیره بازار بزرگ مبل ملایر گفت: شهرک نمایشگاهی تفریحی، توریستی و تجاری مبل و منبت در این شهرستان احداث می‌شود.

ساخت شهرک نمایشگاهی مبل و منبت ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یدالله کریمی، رئیس هیات مدیره بازار بزرگ مبل ملایر با اشاره به مشکلات واحد‌های مبل و منبت این شهرستان گفت: با توجه به شیوع کرونا و کاهش حضور فیزیکی مردم و مسافران کسب و کار این حوزه نیز با مشکلاتی مواجه شده است.

او گرانی مواد اولیه را نیز از دیگر مشکلات این حوزه دانست و افزود: پرداخت تسهیلات مربوط به آسیب‌دیدگان کرونا به واحد‌ها در حال انجام است، اما مشکلات همچنان وجود دارد.

رئیس هیات مدیره بازار بزرگ مبل ملایر در ادامه با اشاره به ساخت شهرک نمایشگاهی تفریحی، توریستی و تجاری مبل و منبت ملایر با عنوان نگین غرب گفت: این شهرک با سرمایه گذاری بخش خصوصی در ۱۸ هکتار زمین ساخته می‌شود.

کریمی با بیان اینکه جانمایی این شهرک انجام شده و سرمایه گذار آن نیز مشخص شده است گفت: طرح در حال آماده‌سازی است که امیدواریم هر چه سریعتر با انجام کار‌های کارشناسی امسال شاهد اجرایی شدن طرح باشیم.

او در پایان از برگزاری چهارمین جشنواره مبل و منبت ملایر در نیمه دوم شهریورماه به صورت مجازی خبر داد و گفت: تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای خریداران در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.