بیشتر طرح‌های فراهان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند

معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: تلاش می‌کنیم بیشتر طرح‌های در حال ساخت شهرستان فراهان تا قبل از پایان سال به بهره‌برداری برسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در سفر به شهرستان فراهان هدف از بازدید طرح‌های در حال ساخت این شهرستان را تسریع در امر اجرا عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم بیشتر این طرح‌ها تا قبل از پایان سال به ویژه هفته دولت و دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسند.

بیشتر طرح‌های فراهان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند

زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی و خزائی پور فرماندار شهرستان فراهان به همراه مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی، اختری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل استان مرکزی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از طرح پل زیرگذر در حال احداث روستا‌های بورقان و عزیزآباد و استخر خیرساز شهر فرمهین بازدید و با تغییر کاربری زمین در راستای رفع موانع و تسریع در اجرا و تکمیل استخر شهر فرمهین موافقت کرد.

این طرح تاکنون بیش از ۸۵ درصد پیشرفت داشته و امید است در آینده‌ای نزدیک به مرحله بهره‌برداری برسد و پس از بهره برداری می‌تواند گام مهمی در زمینه ورزش و اوقات فراغت جوانان و همچنین در زمینه بالابردن روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان فراهانی داشته باشد.

بازدید واحد‌های صد دستگاه شهرفرمهین و بررسی مسائل و مشکلات شهرک امیرکبیر شهرفرمهین، بازدید از سه راهی مجدآباد کهنه دیگر برنامه‌ها بود که اجرای عملیات روکش آسفالت مجد آباد تا سه راهی در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی قرار گرفت.

موافقت با اجرای طرح احداث شهرک ویژه صنوف مزاحم فرمهین

همچنین در بازدید از محل احداث شهرک صنوف شهرفرمهین و موافقت با اجرای طرح احداث این شهرک، مقرر شد این شهرک صنفی زیر نظر شهرداری در کوتاه مدت، احداث و برنامه انتقال صنوف آلاینده و مزاحم به این شهرک به مرحله اجرا در آید.

در بازدید از سوله تعاون روستایی تبرته، مقرر شد این سوله در راستای احداث خانه ورزش روستایی، به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شده و تجهیزات مورد نیاز ورزشی آن از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان تامین و در اختیار دهیاری روستا قرار داده شود.

در بازدید از پروژه سالن ورزشی در حال تکمیل روستای دستجان زندیه وکیلی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی مطلوب این پروژه ورزشی گفت: تاکنون نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اداره کل ورزش و جوانان استان، پیشرفت فیزیکی خوبی را شاهد هستیم که امیدواریم این پروژه در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گیرد.

در بازدید از محور فرمهین به خنجین مقرر شد ظرف ۲۰ روز آینده بررسی لازم طرح‌های موجود راه و شهرسازی برای اصلاح سه راهی شیرین آباد صورت پذیرد و در غیر این صورت نقشه برداری و طرح جدید جهت اجرا اعمال گردد.

تاکید بر تسریع در احداث ناحیه صنعتی خنجین

همچنین در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی ناحیه صنعتی خنجین بر تداوم اقدامات و تلاش در راستای تامین زیرساخت‌های خدماتی همچون آب و برق و گاز و... تاکید شد.

در بازدید از پروژه در حال تکمیل ساختمان بخشداری خنجین هم مقرر شد پیمانکار پروژه، نسبت به تسریع اجرا اقدام نموده و قول مساعد تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی داده شد.

در روستای ملک باغی از توابع بخش خنجین بررسی و مساعدت لازم مبنی بر گاز رسانی روستا و بهسازی و تسطیح محور مواصلاتی این روستا در دستور کار مسئولان حاضر قرار گرفت و در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی پروژه ساختمان جمعیت هلال احمر شهرستان فراهان بر تسریع در اتمام این پروژه تاکید شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.