رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی۷۶ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار بیش از ۵۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۲۱ نفر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  گفت:در هفته دولت ۷۶ پروژه بخش کشاورزی استان کرمانشاه  با اعتبار بیش از ۵۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۲۱ نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

نوربخش حاتمی گفت:پروژه‌های موصوف شامل ۶۷ پروژه قابل افتتاح و ۹پروژه دارای عملیات اجرایی است.

او پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت را ۶۷ پروژه شامل؛ ۳۱پروژه در بخش آب و خاک با اعتبار بیش از ۸ میلیارد تومان و اشتغال ۱۵۹نفر، ۱۳پروژه باغبانی با اعتبار بیش از ده میلیارد تومان و اشتغال ۵۵نفر، ۲۰پروژه تولیدات دامی با اعتبار بیش از ۲۱میلیارد تومان واشتغال ۶۲نفر و۳پروژه صنایع تبدیلی با اعتبار ۸میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان و ۳۵نفر اشتغال اعلام کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سپس به تشریح پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها در هفته دولت آغاز می‌شود گریزی زد و گفت: برای آغاز عملیات اجرایی این ۹پروژه بیش از ۱۱میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده و ۲۱۰نفر هم اشتغال خواهد داشت.

او این پروژه‌ها را شامل ۴پروژه آب و خاک با اشتغال ۱۹۰نفر، ۴پروژه باغبانی با اشتغال ۱۲نفر و یک پروژه صنایع تبدیلی با اشتغال ۸نفر بر شمرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.