زری فتحی به عنوان داور دوم بازی برگشت مس رفسنجان و سایپا تهران انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسامی داوران دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان بوسیله کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شد و بر این اساس گلاره ناظمی از تهران و زری فتحی از شیراز، دو داور بین المللی و برجسته کشورمان این بازی حساس را قضاوت خواهند کرد.

زری فتحی متولد زادهٔ ۲۳ خرداد ۱۳۶۷ در شهر شیراز است و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی به پایان رسانده است.

زری فتحی سابقه قضاوت در میادین بین المللی همچون رقابت‌های جنوب شرق ۲۰۱۷ آسیا در مالزی، رقابت‌های داخل سالن ۲۰۱۷ آسیا در ترکمنستان، قضاوت در دیدار رده بندی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۸ آسیا میان تیم‌های چین و مالزی در کشور تایلند، حضور در رقابت‌های فوتسال دانشجویان ۲۰۱۸ جهان به میزبانی آلماتی قزاقستان، قضاوت در رده‌بندی مسابقات ۲۰۱۹ جام ملت‌های فوتسال بانوان اروپا بین تیم ملی کشور‌های روسیه و اکراین و قضاوت به عنوان کمک داور در فینال این مسابقات بین تیم ملی کشور‌های پرتغال و اسپانیا را در کارنامه داوری خود دارد.

دیدار نهایی دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در حالی ۳۰ مردادماه برگزار می‌شود که در مسابقه دور رفت تیم صنعت مس رفسنجان با ۲ گل میزبانش سایپا تهران را شکست داد و گام بلندی برای کسب عنوان قهرمانی برداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.