در حالی که قرار بود امروز ۲۰ درصد دیگر از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پرداخت شود، در نهایت این اتفاق رخ نداد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که قرار بود چِک بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان امروز پرداخت شود و بازیکنان این تیم ۲۰ درصد دیگر از مبلغ قراردادشان را دریافت کنند، در نهایت این اتفاق رخ نداد تا مسئولان باشگاه تلاش‌های خود را برای پرداخت مطالبات بازیکنان از سر بگیرند.

ظهر امروز مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان با شریعتی، استاندار خوزستان جلسه برگزار کردند تا از او برای برطرف کردن مشکلات مالی تیمشان کمک بگیرند.

بنا به گفته یکی از مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان، با وجود این که استاندار خوزستان از مدیرکل اداره ورزش و جوانان این استان درخواست کرده مبلغی به حساب باشگاه نفت مسجد سلیمان واریز کند، هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است.

قرار بود اداره ورزش و جوانان استان خوزستان مبلغ ۳ میلیارد تومان به حساب باشگاه نفت مسجد سلیمان واریز کند تا بازیکنان این تیم در آستانه آخرین بازی تیمشان در لیگ نوزدهم، ۲۰ درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کنند تا مجموع دریافتی آن‌ها به ۸۰ درصد برسد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا دلخوری بازیکنان نفت مسجد سلیمان بیشتر شود.


بیشتر بخوانید

  •  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار