محمدی تازه ترین جزئیات را از روند فعالیت بیمارستان صحرایی ایران در بیروت منتشر کرد.

محمدباقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم حادثه دیده لبنان در بیمارستان صحرایی ایران در بیروت گفت: آمار مراجعان به بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر در بیروت به بیش از ۲ هزارو ۶۰۰ هزار نفر رسیده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: با توجه به سطح خدمات درمانی ارائه شده در بیمارستان صحرایی ایران در بیروت تعداد مراجعان به این بیمارستان روز به روز در حال افزایش است.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا تعداد عمل جراحی در بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر در روز گذشته و امروز افزایش پیدا کرده است یا خیر ادامه داد: تعداد عمل‌های جراحی در بیمارستان صحرایی به مانند آمار روز گذشته همان ۱۵ عمل است.

او بیان کرد: شکل ارائه خدمات درمانی در بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر به گونه ای است که حتی در مقایسه با بیمارستان‌های صحرایی کشور‌هایی مانند قطر و روسیه وضعیت بیمارستان صحرایی ایران بسیار مطلوب‌تر است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: با توجه به این نکته که در حادثه انفجار بیروت تعدادی از بیمارستان‌های داخل شهر نیز آسیب دیدند بسیاری از مراجعان به بیمارستان صحرایی برای دریافت خدمات درمانی از بیمارستان‌های آسیب دیده بیروت است.

محمدی ادامه داد: سرویس دهی ۱۲ ساعته بیمارستان صحرایی ایران موجب شده است تا تعداد مراجعان جهت دریافت خدمات درمانی روز به روز بیشتر شود.


بیشتر بخوانید

بیشترین مأموریت امداد و نجات آبی در کدام استان‌ها بوده است؟
افزایش توانایی هلال‌ احمر نسبت به گذشته


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۲۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
هر چیزی یا کمکی در حد معقول خوبه و ثواب داره
آخرین اخبار