پینگ پنگ باز معلول اصفهانی گفت:اغلب ورزشکاران این رشته مخصوصا ورزشکاران پاراتنیس روی میز مجبور می‌شوند با هزینه شخصی در مسابقات برون مرزی شرکت کنند.

علی اردوان متولد نهم تیرماه ۱۳۷۷ عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان پاراتنیس روی میز ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت در سال ۱۳۸۴ بر اثر تصادف دست راستم قطع شد که با کمک و حمایت خانواده ام توانستم با این شرایط کنار بیایم.
او ادامه داد:اواخر سال ۹۰ در مدرسه فیلمی از مسابقه دوبازیکن مشهور تنیس روی میز چین مرا علاقه‌مند به این رشته ورزشی کرد و باعث شروع فعالیتم در تنیس روی میز شد.


اردوان افزود:بعد از گذشت تقریبا یکسال در مسابقات استعداد یابی که در مشهد برگزار شد شرکت کردم و مقام اول را بدست اوردم. بعد از گذشت چندماه به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدم و بعد از آن در مسابقات قهرمانی جوانان کشور موفق به کسب دو مقام اول و یک مقام دوم شدم. در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور و لیگ باشگاه‌های کشور در مجموع ۳مقام سوم بدست اوردم.


اردوان در خصوص اولین تجربه بین المللی خود گفت:در سال ۲۰۱۷ به پارالمپیک آسیایی جوانان که در امارات برگزار شد اعزام شدم و موفق به کسب مدال نقره شدم.


اوافزود: تنیس روی میز رشته‌ای بسیار جذاب و دارای هیجان بالا است و دو نیمکره مغز به طور همزمان در آن فعال است و دقت و تمرکز بالایی را مطلبد.

اردوان افزود:در خصوص مشکلات خود در این رشته گفت:از مشکلات تنیس روی میز هزینه‌های بالا تجهیزات آن و اعزام به مسابقات برون مرزی است که اغلب ورزشکاران این رشته مخصوصا ورزشکاران پاراتنیس روی میز مجبور می‌شوند با هزینه شخصی در مسابقات برون مرزی شرکت کنند.


او گفت:بدون شک حضور اسپانسر و حمایت کننده چه در بخش تجهیزات و چه در بخش اعزام به مسابقات برون مرزی میتواند باعث درخشش بیش از پیش ورزشکاران پاراتنیس روی میز و کسب مدال‌های بسیاری برای کشورمان در این رشته باشد چراکه ورزشکاران ما داری پتانسیل بالایی هستند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.