رنتسنخورلو باد یا همان رن، دختر مغولستانی تبار ساکن آمریکا این روز‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته علت این مسأله هم پا‌های بلندبالای او است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رن باد ۲۹ ساله یکی از بلندترین پا‌های دنیا را به طول ۱۳۴/۵ سانتیمتر دارد. یک ضرب المثل معروف انگلیسی هست که می‌گوید همه‌ی چیز‌های خوب دنیا کوچک اند. اما رن باد معتقد است همه‌ی چیز‌های خوب دنیا درازند.

پیدا کردن شلوار یا دامن مناسب برای رن یک دردسر تمام عیار به نظر می‌رسد. رن در حال حاضر در شهر شیکاگوی آمریکا زندگی می‌کند، اما در اصل متولد مغولستان است. او در کودکی از قدش خجالت می‌کشید و با این مسأله مشکل داشت. رن از ظاهرش راضی نبود، اما وقتی بزرگ‌تر شد این احساس بالاخره جایش را به اعتماد به نفس داد.

دختر مغول، دومین زن درازپای دنیا که عاشق پا‌های درازش است

او حالا زیبایی اش را پذیرفته و دوست دارد با پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند و لباس‌های کوتاه آن را دوچندان کند. جمله‌ی معروفی هست که می‌گوید چرا باید تلاش کنید خودتان را همرنگ جماعت کنید در حالی که اصلاً زاده شده اید که متمایز باشید. این جمله گویی شعار زندگی رن است.

رن ژن قدبلندی را از پدر و مادرش به ارث برده است؛ پدرش نزدیک به ۲ متر و مادرش حدود ۱۸۵ سانتیمتر قد دارد. او می‌گوید داشتن قدی اینچنین بلند هم مزایایی دارد و هم معایبی. جدا از دردسر‌های خرید لباس، سر رن اغلب با درگاه‌های کوتاه برخورد می‌کند، اما در عین حال می‌تواند هر چه که از قفسه‌های بلند نیاز داشته باشد را به راحتی بردارد.

رکورد درازپا‌ترین زن دنیا در حال حاضر در اختیار زنی روسی به نام اکاترینا لیسینا است. قد پا‌های او و رن تقریباً یک اندازه است، با این تفاوت که طول پا‌های رن یک اینچی کمتر است. به همین دلیل رن احتمالاً دومین زن درازپای دنیا محسوب می‌شود. البته او هنوز درخواستی برای ثبت نام خود در کتاب رکورد‌های جهانی گینس نداده است.

رن می‌گوید: «عاشق پا‌های بلندم هستم و فکر می‌کنم من را زیباتر می‌کنند.»

رن صفحه‌ی پرطرفداری هم در اینستاگرام دارد که هر روز به تعداد دنبال کننده‌های آن افزوده می‌شود. اینستاگرام رن بیشتر از ۱۲ هزار دنبال کننده دارد.

منبع: روزیاتو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار