شهردار منطقه ۱۲ مشهد گفت: سه پارک در منطقه ۱۲ مشهد تا پایان شهریور امسال، در پی درخواست‌های مردمی ۱۳۷ و رفع نیاز‌های شهروندان احداث و راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی زینت بخش شهردار منطقه ۱۲ مشهد گفت: احداث سه پارک در حال بهره برداری است که از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار است و امیدواریم تا پایان شهریور امسال به بهره برداری برسد.
 
او با اشاره به اینکه مرکز ۱۳۷، شهرداری مشهد فرصت خوبی برای پاسخگویی مسئولان به شهروندان است،افزود: این مرکز نقش موثری در افزایش رضایتمندی شهروندان از مدیریت شهری داشته و به عنوان دیده بان و دیده گان شهرداری و شهروندان، ایفای نقش می‌کند.

شهردار منطقه ۱۲ مشهد ادامه داد: توسعه حمل و نقل پاک نیز از اولویت‌های منطقه ۱۲ است که در همین خصوص مسیر‌های دوچرخه این منطقه به ویژه در بولوار آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در حال تکمیل است.

زینت بخش بیان کرد: منطقه ۱۲ مشهد به واسطه رو به رشد بودن و افزایش ساخت و سازها، با معضلاتی همچون آلودگی‌های صوتی ناشی از ساخت و سازها، اشغال معبر و سدمعبر، ریختن نخاله در زمین‌های خالی و رها مواجه است.

او تصریح کرد: متاسفانه هنوز طرح راهبردی توس، علیرغم تصویب در شورای عالی معماری و شهرسازی، به منطقه ابلاغ نشده است تا بتوانیم با فوریت پاسخگویی شهروندان بوده و زیرساخت‌های محدوده از جمله آسفالت معابر را انجام دهیم.

انتهای پیام//ی. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.