مدیر کارآفرینی و اشتغال استان یزد از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات کرونا در استان خبر داد.

خبری خوش برای متقاضیان تسهیلات کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، فریبا آیت اللهی مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در نشست رابطین بانک‌های عامل و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی  برای تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های آسیب دیده از شیوع کرونا، گفت: مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات کرونا تا ۱۵ شهریورماه تمدید شده و واحد‌های آسیب دیده از کرونا می‌توانند در مهلت باقیمانده با مراجعه به سامانه کارا به منظور اقدام کنند. 

او افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند طرح‌های واحد‌های کسب و کار متقاضی تسهیلات که در سامانه کارا ثبت نام کرده اند، تأیید و یا دلایل نبود تایید درخواست‌ها را ظرف حداکثر ۳ روز کاری اعلام کنند.

مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: بانک‌ها حداکثر ظرف مدت یک هفته از زمان مراجعه واحد کسب و کار و تکمیل مدارک و مستندات لازم، نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام نمایند.

آیت اللهی ادامه داد: در صورت تکمیل نشدن مدارک و مستندات، بانک‌ها و موسسات اعتباری می‌توانند حداکثر ظرف دو هفته از زمان معرفی واحد کسب و کار نسبت به اعلام رد درخواست واحد کسب و کار با دلایل آن در سامانه اقدام کنند.

او گفت: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در پاسخگویی، بررسی و رفع مشکلات ۲۲۵۴ اعتراض و شکایات مربوط به متقاضیان تسهیلات مذکور توانسته است عملکرد خوبی را در سطح کشور داشته باشد و تا این لحظه به بیش از ۹۷ درصد اعتراض‌های ثبت شده در سامانه پاسخ لازم از سوی کارشناسان داده شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.