شهروندخبرنگار ما با برقراری ارتباط تلفنی با شهروندخبرنگار از مشکلات متعدد در راه کار آفرینی در کشور گفت.

درد دل کارآفرینی که در پیچ و خم‌های اداری گرفتار شد + نتیجه پیگیریبه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، آقای غلامرضا مرادی نیا، کارآفرین بوشهری در تماس تلفنی با شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از مشکلات متعدد خود در راه‌اندازی یک واحد تولیدی و کارآفرینی برای جوانان روستای عامری در بندر دیلم گفت:

 

 

 

متن پیام شهروندخبرنگار

گلایه شهروند کارآفرین بوشهری از تعلل در پرداخت تسهیلات و سنگ اندازی ادارات
در استان بوشهر، بندر دیلم، روستای عامری قصد راه اندازی تولیدی برای کارآفرینی دارم. برای وام یک و نیم میلیاردی، هفت میلیارد بانک سینا از من وثیقه گرفته است. پس از مانع تراشی‌های فراوان از سال ۷۷، اولین قسط بهمن ۹۸ آزاد شد و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان.
خودم به دلیل شرایط تورمی کشور فراتر از تعهد عمل کردم و به جای ۲۰ درصد، ۵۰ درصد کار را جلو بردم. با وجود دستور و پاراف نامه توسط استاندار کار‌ها خوب پیش نمی‌رود و یک نامه ۴۸ ساعته، ۵ – ۶ ماه طول می‌کشد.
خواسته اصلی ام بازتاب مشکلات عینی یک کارآفرین به عنوان مشت نمونه خروار و تعلل در پرداخت تسهیلات و کارشکنی ادارات و به شکست سوق دادن فعالیت کارآفرینان است.

 


نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد گلایه شهروند کارآفرین بوشهری از تعلل در پرداخت تسهیلات و سنگ اندازی ادارات را می‌توانید در پیوند (لینک) زیر می‌کنید.


پیچ وخم‌‍‌های اداری سنگی پیش پای کارآفرینان بوشهری
کارآفرینان پیچ و خم‌های اداری را یکی از مشکلات برای اجرای طرح خود می‌دانند که باعث می‌شود کارشان بیش از حد به تاخیر بیفتد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار