سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر از تشکیل گشت‌های مشترک برای مراقبت از آثار تاریخی شهرستان کوثر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جهانگیر شهبازی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر اظهار کرد: آثار تاریخی میراث و یادگار فرهنگی گذشتگان است که نشان‌دهنده سطح فرهنگ و هنر و سبک زندگی آنان بوده و یادگار ارزشمند برای آیندگان به شمار می‌رود که حفاظت و نگهداری و پاسداشت آن همتی بلند و همگانی را می‌طلبد.

او افزود: این اداره حسب وظیفه سازمانی خود از این آثار با جدیت حفاظت کرده و اجازه هیچ‌گونه دست‌درازی و طمع‌کاری را به غارتگران فرهنگ و هنر نخواهد داد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر ضمن تشکر از تشریک مساعی مجموعه شهرستان و در راس آنان فرمانداری ادامه داد: گشت‌های مشترک به صورت روزانه و شبانه با فرماندهی انتظامی برای مراقبت از آثار تاریخی شهرستان تشدید خواهد شد.

شهبازی خواستار همکاری و مشارکت همه اهالی در این زمینه شد و گفت: در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت تمام اهالی از جمله بسیجیان و دهیاران هستیم و از همه اهالی شهرستان می‌خواهیم هرگونه اقدام و اتفاق مشکوک را به شماره ۱۱۰ و شماره ۰۴۵۳۲۹۴۲۴۶۶ میراث فرهنگی شهرستان کوثر اطلاع دهند.

او بیان کرد: به‌زودی اتفاقات خوبی در حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان رخ خواهد داد که جزئیات آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.