تدارک ویژه «ایران صدا» به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم الحرام

ایران صدا به مناسبت عزاداری سرور و سالار شهیدان، تولید و پخش ویژه برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه‌های ایران صدا در زمینه‌های مختلف به مناسبت محرم الحرام، پخش برنامه‌های متنوع و مختلفی را جهت آشنایی عاشقان اباعبدالله (ع) با سیره و زندگی ایشان در نظر گرفته‌اند.

پایگاه مداحی

با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا و همزمان با ایام محرم الحرام، پایگاه مداحی ایران صدا مجموعه جامعی از ۷ سال محافل اخیر حسینی را از مداحان تجمیع کرده است و به منظور سهولت عزاداری عاشقان اباعبدالله (ع) در این ایام، مجالس اصلی امسال را نیز با حداقل تأخیر در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.

پایگاه سخنرانی

به منظور آشنایی عاشقان و علاقه‌مندان به اباعبدالله الحسین (ع) پایگاه سخنرانی ایران صدا، سخنرانی‌های تأثیرگذار و قابل تأملی را در خصوص سیره و سلوک امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان از سخنرانان مطرح و مشهور کشورمان از جمله آقایان رفیعی، پناهیان، میرباقری، عالی، انصاریان و ماندگاری تهیه و منتشر خواهد کرد.

پایگاه کتاب گویا

پایگاه کتاب گویای ایران صدا همزمان با فرا رسیدن ایام محرم الحرام به جهت آشنایی مخاطبان با سیره اباعبدالله، کتاب‌های گویای متعددی را از جمله چهار مقتل حماسه حسینی، داستان‌های متعدد در خصوص حوادث کربلا و  ... منتشر می‌نماید.

علاوه بر این موارد، دو کتاب گویای شاخص «همرزمان حسین (ع)» و «دو امام مجاهد» که تقریر بیانات رهبر معظم انقلاب است، با همکاری موسسه حفظ و نشر آثار معظم له در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

پایگاه کودک

پایگاه کودک ایران صدا ویژه برنامه‌های متنوعی را برای آشنایی کودکان با رشادت‌ها و شجاعت‌های یاران امام حسین (ع) در قالب نغمه‌ها، شعرخوانی‌ها و داستان‌های متنوع در روز‌های محرم تهیه و منتشر کرده است.

تولید ویژه برنامه نمایشی محرم امسال هم از دیگر برنامه‌های پایگاه کودک ایران صداست. داستان زندگی یاران باوفای اباعبدالله (ع) با نام قهرمانان کربلا که با اجرای سید جواد هاشمی پخش می شود.

پایگاه موسیقی

پایگاه موسیقی ایران صدا هم در ایام محرم الحرام، ۳ پادکست با حال و هوای محرم و با صدای خوانندگان مطرح کشور را در گونه‌های متنوع پاپ، آکاپلا، ارکسترال، ساز و آواز تهیه و در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.

علاقه‌مندان برای شنیدن این برنامه‌ها می‌توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR دریافت کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.