معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان از رقابت پنج هزار و ۹۴۵ داوطلب در آزمون سراسری كارشناسي سال ۹۹ در دانشگاه کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قنبرعلی شیخ زاده، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان، با اشاره به اینکه این آزمون در روز‌های چهارشنبه تا شنبه از ۲۹ مرداد تا روز یکم شهریور ۹۹ در چهار نوبت صبح برگزار می‌شود، افزود: ۳ هزار و ۴۹۳ نفر از این داوطلبان خانم و ۲ هزار و ۴۵۲ نفر آقا هستند که در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

او، به تعداد ۹۱۴ داوطلب در آزمون سراسری گروه آزمایشی هنر در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: این آزمون صبح روز چهارشنبه با رقابت ۵۹۷ داوطلب خانم و ۳۱۷ داوطلب آقا برگزار می‌شود.

به گفته او، تعداد ۶۸۴ داوطلب نیز ۱۹۷ داوطلب خانم و ۴۸۷ داوطلب آقا در گروه علوم ریاضی و فنی صبح روز پنجشنبه رقابت می‌کنند.
 شیخ زاده، افزود: در گروه علوم آزمایشی علوم انسانی نیز که همزمان صبح پنجشنبه برگزار می‌شود، یک هزار و ۵۲۱ داوطلب (۸۹۵ خانم و ۶۲۶ آقا) به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان، بیشترین آمار داوطلبان آزمون سراسری امسال در این دانشگاه را گروه آزمایشی علوم تجربی عنوان کرد و گفت: در گروه آزمایشی علوم تجربی که صبح روز جمعه برگزار می‌شود، هزار و ۹۹۳ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که یک هزار و ۲۵۲ نفر خانم و ۷۴۱ نفر آقا هستند.

شیخ زاده، یادآور شد: آزمون گروه زبان‌های خارجی نیز با رقابت ۸۳۳ داوطلب (۵۵۳ خانم و ۲۸۱ آقا) در صبح روز شنبه برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان تاکید کرد: دانشگاه کاشان ضمن برنامه ریزی لازم برای انجام هرچه بهتر این رویداد ملی در شرایط خاص امسال، در این روز‌های باقیمانده در تدارک برگزاری مناسب این آزمون با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی با تکیه بر تجربیات دو آزمون ارشد و دکتری و با حمایت مدیریت دانشگاه است.

شیخ زاده، ابراز امیدواری کرد که همچون گذشته با بهره گیری از عوامل اجرائی باتجربه در برگزاری آزمون سراسری و جلب مشارکت سایر ارگان‌های شهرستان کاشان، تمام تلاش خود را در جهت ایجاد شرایط مناسب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری آزمون به کار خواهد گرفت تا داوطلبان گرامی در فضایی سالم و مناسب به رقابت بپردازند.

او، در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمام عوامل برگزاری آزمون اعم از عوامل اجرایی، حفاظت آزمون و ناظران، افزود: در این آزمون روز چهارشنبه ۵۰ نفر، روز پنجشنبه۱۵۰ نفر، روز جمعه ۱۲۰ نفر و روز شنبه ۳۰ نفر به عنوان عوامل اجرائی همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار