دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: عقب ماندگی‌ها باید جبران و شادی در سطح کشور توزیع شود تا مانند عملیات دوران دفاع مقدس شاهد غرور ملی در سطح کشور باشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سردار سید ضیاء الدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رمز موفقیت سپاه پاسداران همراهی با مردم است و عقب ماندگی‌ها باید جبران و شادی در سطح کشور توزیع شود تا مانند عملیات دوران دفاع مقدس شاهد غرور ملی در سطح کشور باشیم.

او افزود: سپاه همواره با تمامی نهاد‌های تحت امر رهبر معظم انقلاب در بحث ازدواج تاکنون اقدامات موثری را به صورت مشارکتی داشته که در این زمینه در خوزستان تاکنون ۵ هزار و ۴۰۲ سرویس جهیزیه برای زوج‌های جوان تهیه و توزیع شده است.

حردانی بابیان اینکه در سراسر کشور ۱۲۰ هزار جهیزیه تهیه و توزیع شده که این اقدام خیرخواهانه برای حمایت از زوج‌های کم بضاعت و مناطق محروم همچنان ادامه دارد افزود: تمامی کالا‌های تهیه شده برای جهیزیه زوج‌های جوان از کالا‌های داخلی بوده و ضمن اینکه گره‌ای از مشکلات جوانان برطرف شده، چرخه اقتصاد کشور نیز بیش از گذشته به حرکت درآمده است.

 دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگرچه بخشی از مشکلات جوانان با این اقدام برطرف می‌شود، اما همچنان در سطح کشور و بخصوص استان خوزستان با عقب ماندگی‌های مواجه هستیم که برای رفع آن به اتحاد و همدلی بیشتری بین دستگاه‌ها نیازمندیم.

این مقام مسئول ادامه داد: ازدواج دسته جمعی، محصول کارگروهی است که اکنون به همت متخصصان، مهندسان و مدیران شرکت فولاد خوزستان محقق شده است و تمامی ادارات باید به وظایف خود عمل کنند چرا که عقب ماندگی در استان خوزستان زیاد است؛ اگر مسئولیت‌ها تقسیم شود بسیاری از مشکلات موجود برطرف می‌شود.

او گفت: ما خدمتگذاران واقعی خود را در مقابله با ویروس کرونا شناسایی کردیم و کادر درمان و پزشکی کشور با ایثارگری و جانفشانی حماسه‌ای بزرگ آفریدند و همچنین مردم سراسر کشور و به خصوص خوزستان در زمینه کمک‌های مومنانه مشارکت چشمگیری داشتند که شایسته تقدیر است و در ادامه نیز امید است همچنان شاهد این مشارکت‌های ارزشمند باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.