مراسم های عزاداری محرم امسال در سنقروکلیایی در چهارچوب پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

برگزاری مراسمات عزاداری محرم امسال در سنقروکلیاییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرتضوی فرماندار سنقروکلیایی گفت : مراسم های عزاداری امسال در ماه محرم و صفر در چهارچوب پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان برگزار میشود.

او گفت : امسال با همدلی و همراهی با اجرای مراسمات و عزاداری‌های ماه محرم و صفر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فرهنگ عاشورایی را بیش از پیش در جهان نمایان خواهیم کرد.

رئیس ستاد شهرستانی مدیریت کرونا در سنقروکلیایی افزود: در این ایام، روحانیون و مبلغین در سطح شهرستان با حضور جهادی و اجرای مراسمات در چهارچوب مشخص شده توسط کارشناسان بهداشت و درمان، محرم تاریخی را رقم خواهیم زد.

مرتضوی با اعلام اینکه ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی به هیئات مذهبی انجام شده است گفت: کاهش ساعات برگزاری مراسمات حداکثر ۲ ساعت، ظرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ممنوعیت جابجایی هیأت‌ها و دسته روی، ممنوعیت استفاده ازطبل و وسایل مشابه، ممنوعیت هر گونه پذیرایی و همچنین استفاده مستمر از ماسک از دستور العمل‌هایی است که توسط کارشناسان تدوین شده و لازم الاجرا است.

او ادامه داد : با رعایت این موارد مراسمات پیش رو را با بهترین شکل ممکن برگزار و شهرستان را با همت مردم همچون ایام گذشته به وضعیت مطلوب و سفید برسانیم.

او اولویت اجرای برنامه‌های امسال را در قالب رسانه‌ای در شبکه‌های صداوسیما و فضای مجازی و همچنین آذین بندی سطح شهرستان مورد تاکید قرار داد.

فرماندار سنقروکلیایی شهرستان را در تولید ماسک مورد نیاز، مثبت ارزیابی کرد و گفت: امروز خوشبختانه با فعالیت کارگاه‌های تولیدی، نیاز شهرستان رفع و حتی در صورت نیاز قادر به افزایش ظرفیت تولید در این زمینه نیز هستیم.

تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌های سطح شهرستان، نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز درمانی و مطب پزشکان از دیگر نکاتی بود که مورد تاکید فرماندار سنقروکلیایی قرار گرفت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.