طرح اطعام و احسان حسینی (ع) با شعار " از یکدیگر گره گشائی می‌کنیم" در کرمانشاه اجرا می‌شود.

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی (ع) در کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش ایران همدل در ماه‌های محرم و صفر برگزار خواهد شد، گفت : این رزمایش با دارا بودن دو طرح کلی "اطعام حسینی" و "احسان حسینی" با شعار " از یکدیگر گره گشائی می‌کنیم" اجرا می‌شود.

او گفت : طرح اطعام حسینی با هدف تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی نیز به منظور تهیه، بسته بندی و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی در بین نیازمندان اجرا خواهد شد.

او افزود: به منظور اجرای طرح اطعام حسینی (ع) طی ماه‌های محرم و صفر ۷۲ آشپزخانه حسینی در استان کرمانشاه برپا می‌شود .

اجرای مسابقه و رویداد بزرگ ملی "صنایع روستادوست"

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد مسابقه و رویداد بزرگ ملی "صنایع روستادوست" را با هدف شناسایی فرصت‌های جدید و نوآورانه اشتغال در مناطق روستایی اجرا می‌کند، گفت : صاحبان مشاغل می‌توانند ضمن ثبت طرح خود در سامانه این رویداد به آدرس الکترونیکی www.emdad.ir و مشارکت در مسابقه بزرگ از مزایای آن نیز بهره‌مند شوند.

محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این نهاد مسابقه و رویداد بزرگ ملی "صنایع روستادوست" را اجرا می‌کند.

رخصی ادامه داد: مسابقه صنایع روستا دوست با هدف شناسایی فرصت‌های جدید و نوآورانه اشتغال در مناطق روستایی، تقویت بهره‌وری در تولید و توسعه اشتغال در مناطق محروم، حمایت از مخترعان، صاحبان ایده‌های صنعتی نوآورانه، شرکت‌های دانش بنیان و سایر فعالان این عرصه برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه صنایع روستا دوست شامل همه محصولات صنعتی که نوآورانه باشد، در مقیاس کوچک روستایی به صرفه باشد و دارای فن‌آوری ساده باشد می‌شود، افزود: صاحبان مشاغل می‌توانند ضمن ثبت طرح خود در سامانه این رویداد به آدرس الکترونیکی www.emdad.ir و مشارکت در مسابقه بزرگ از مزایای آن نیز بهره‌مند شوند.

محسن رخصی افزود: مزایای این مسابقه شامل جوایز نقدی، نمایش محصولات در نمایشگاه بین‌المللی، معرفی محصولات به بازار‌های هدف، وام‌های قرض الحسنه برای طرح‌های منتخب، سرمایه‌گذاری از سوی کمیته امداد و امکان اجرای پایلوتی طرح است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مهلت ثبت نام و معرفی طرح‌ها از طریق سامانه www.emdad.ir تا ۶ شهریور ماه سال جاری است .

توزیع گوشت گرم بین نیازمندان کرمانشاهی

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه گفت: ۸۹ بسته گوشت گرم یک کیلوگرمی با کمک خیران نیک اندیش تامین و بین نیازمندان کرمانشاهی توزیع شد.

سید مهدی حجازی گفت: در آستانه آغاز مرحله دوم رزمایش ملی "ایران همدل" با کمک خیران نیک اندیش سه راس گوسفند خریداری و برای نیازمندان کرمانشاهی ذبح شد.

حجازی افزود: با ذبح این دام ها ۸۹ بسته گوشت گرم یک کیلوگرمی بین نیازمندان کرمانشاهی توزیع شد.

او ادامه داد: خیران نیک اندیش برای تامین این مواد غذایی هشت میلیون تومان اهدا کردند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه افزود: گوشت گرم بسته بندی شده با اولویت خانوارهای یتیم، کودکان دچار سوء تغذیه و بیماران زمین گیر توزیع شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.