معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت : توجه به مسائل فرهنگی به ویژه در دانشگاه‌ها اثرگذاری بهتری را در جامعه به دنبال خواهد داشت.

مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها اثرگذاری بهتری در جامعه داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام سید مهدی میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت : کار فرهنگی با قالب فرهنگی تفاوت دارد ما نباید اسیر قالب فرهنگی باشیم، زیرا این کار فرهنگی است که در جان و روح انسان می‌نشیند و ما باید شیفته اثر گذاری هر کار فرهنگی باشیم.

او با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم، گفت : با وجود اینکه قرن‌ها از حماسه حسینی می‌گذرد و همچنان این واقعه برخلاف رویداد‌ها و وقایع دیگر تاریخ زنده است.

او افزود: واقعه کربلا و شهادت امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان تا همیشه تاریخ ماندگار است.

او ادامه داد: واقعه عاشورا به عنوان یک کلاس درس، پیام‌های خود را دارد و برای همه بشریت یک فرهنگ، یک سرمشق است.

حجت الاسلام میراحمدی افزود: واقعه عاشورا هر روز ماندگارتر می‌شود و یکی از راز‌های ماندگای این واقعه سنت الهی بودن آن است.

مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اساتید و کارکنان در این دانشگاه با تخصص‌های خودشان بی دریغ به مردم خدمت می‌کنند و خواهان رشد و تعالی در کشور هستند.

حجت الاسلام جواد افشار افزود: یکی از خوبی‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یک دست بودن آن است، چون برای انجام کار‌های فرهنگی و اخلاقی نه تنها معاون فرهنگی و بسیج دانشجویی که بسیار فعال بودند همه پای کار بوده و هستند.

او گفت: تمام کانون‌های علمی، پژوهشی و ورزشی در دانشگاه در صدد پیشرفت کشور بودند و این همه وحدت در هدف مایه مباهات و افتخار من در زمان خدمت و فعالیتم در این دانشگاه است و از همه تشکر می‌کنم و خوشحالم که این پنج سال در این دانشگاه خدمت کردم.

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تمام دانشگاه‌ها خصوصا دانشگاه علوم پزشکی با توجه به شیوع بیماری کرونا در پیشرفت یک کشور بسیار مهم است و امیدوارم با کمک تمام گروه‌های پشتیبان با تلاشی جهادی بتوانیم دانشگاه را در بالاترین جایگاه خود قرار دهیم.

حجت الاسلام علی محبی افزود: حجت الاسلام افشار مایه خیر و برکت برای دانشگاه بوده اند و من ضمن تشکر از ایشان امیدوارم بتوانم تمام توقع بزرگواران را به نحو احسن انجام دهم و از خداوند می‌خواهم همه ما را در این مهم موفق بدارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.