نتایج یک بررسی حاکی از افزایش چشمگیر میزان بیکاری و کاهش درآمد در میان ساکنان اراضی اشغالی در پی همه‌گیری ویروس کروناست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، نتیجه بررسی یک موسسه صهیونیستی نشان می‌دهد بر اثر شیوع ویروس کرونا بیش از دو میلیون نفر از ساکنان اراضی اشغالی منبع درآمد خود را از دست داده اند.

براساس آمار بدست آمده از این مطالعه، این رقم دربرگیرنده ۲۰ درصد از صاحبان مشاغلی می‌شود که به دلیل همه گیری کرونا مجبور شده‌اند به صورت موقت یا دائم کار خود را تعطیل کنند. همچنین بیش از نیمی (۵۳%) از جوانان صهیونیست بین ۱۸ تا ۲۴ ساله نیز که درآمد خود را طی این مدت از دست داده‌اند، در این طبقه بندی قرار می‌گیرند.

از سوی دیگر میزان درخواست برای دریافت کمک هزینه زندگی در میان صهیونیست‌ها ۱۱۶ درصد افزایش نشان می‌دهد. این افزایش چشمگیر درخواست کمک هزینه برای رفع نیاز‌های اولیه زندگی می‌تواند نشانه آن باشد که بسیاری از ساکنان اراضی اشغالی در آستانه گرسنگی قرار دارند.

مدیریت ناکارآمد بحران کرونا از سوی نخست وزیر صهیونیست‌ها برای هفته‌های پیاپی معترضان بسیاری را به روبروی محل اقامت بنیامین نتانیاهو کشاند. این اعتراضات در ابتدا در انتقاد از سوء مدیریت کابینه رژیم صهیونیستی کلید خورد و این روز‌ها به تشدید درخواست‌ها برای استعفای نتانیاهو رسیده است.

منابع صهیونیستی اعلام کردند تظاهرات هزاران نفری صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو در مقابل محل اقامت طی هفته‌های اخیر بی‌سابقه بوده است. ناکامی نتانیاهو در مقابله با ویروس کرونا و همچنین فساد گسترده اقتصادی او از جمله دلایلی بوده که موجب اعتراض صهیونیست‌ها شده است. علاوه بر این، برخی از صهیونیست‌ها با محدودیت‌های کرونایی اعلام شده شدیدا ناراضی‌اند. این در حالی است که کرونا بسیاری از مشاغل اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده و شمار بسیار زیادی را بیکار کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار