سخنگوی سازمان سنجش از همکاری نهاد‌های نظامی در برگزاری آزمون سراسری سال ۹۹ خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همکاری نهاد‌های مختلف در برگزاری کنکور سراسری اظهار کرد: برای برگزاری هر چه بهتر کنکور سراسری نهاد‌های مختلفی در کشور در حال فعالیت هستند و در بین این نهاد‌ها ۳ نهاد نظامی ارتش، سپاه و بسیج نیز برای برگزاری کنکور در حال همکاری هستند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: علاوه بر این نهاد‌ها ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان نیز به کمک ما آمده اند. مصلی امام خمینی به حوزه کنکور تبدیل شده و در حال آماده سازی است.  

زرین آمیزی با بیان اینکه فرایند برگزاری آزمون سراسری سال ۹۹ از صبح روز چهارشنبه، ۲۹ مرداد شروع می‌شود، ادامه داد: روند برگزاری آزمون به مدت چهار نیم روز تا صبح شنبه اول شهریور ادامه دارد.

او یادآوری کرد: کارت ورود به جلسه از امروز (سه شنبه، ۲۸ مرداد) بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. در این آزمون برای بیش از یک میلیون و ۳۹۳ هزار داوطلب این آزمون کارت صادر شده است.

سخنگوی سازمان سنجش درباره نحوه همکاری نهاد‌های نظامی در برگزاری کنکور گفت: ارتش و سپاه با سازمان سنجش در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی داوطلبان کنکور در روز‌های برگزاری آزمون همکاری خواهند کرد همچنین بسیج در روند خروج داوطلبان از حوزه و تکریم خانواده‌ها در بیرون از حوزه‌های امتحانی فعالیت خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش اضافه کرد: عوامل اجرایی آزمون به نسبت سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته  است و صندلی‌ها با فاصله فیزیکی مصوب ۱ متر و ۸۰ سانتی متر از هم، چیده شده‌اند.

زرین آمیزی گفت: در جلسه کنکور سراسری یک پک بهداشتی شامل ماسک، پد الکلی، ژل بهداشتی تک نفره و بروشور بهداشتی روی صندلی هر داوطلب قرار می گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار