مسئول کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون تیراندازی گفت: ظرف ۴۸ ساعت آینده نتیجه لیگ سال ۹۸ را اعلام می‌کنیم.

علی گداری در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مشخص شدن تکلیف لیگ تیر اندازی با تنفگ و تپانچه اظهار داشت: امروز جلسه هیئت اجرایی سازمان لیگ در خصوص لیگ تفنگ و تپانچه برگزار شد که طی تصمیمات گرفته شده در این جلسه با توجه به مسائل در نظر گرفته شده و اعمال آن در نتایج تیم‌های حاضر در لیگ تیراندازی تفنگ و تپانچه، قهرمان و تیم سقوط کننده اعلام خواهد شد. ما سعی داریم ظرف ۴۸ ساعت آینده نتیجه لیگ سال ۹۸ را اعلام کنیم.

وی افزود: بعد از ۸ سال لیگ اهداف پروازی در سال ۹۹ برگزار خواهد شد. درخواست حضور تیم‌ها به سازمان لیگ رسیده است و ۱۲ تیم اعلام آمادگی کرده اند تا در لیگ اهداف پروازی شرکت کنند. اما بحث شروع لیگ باز شود، شاید بعضی از تیم‌ها کناره گیری کنند و ریزش خواهیم داشت. فردا  جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون برگزار می‌شود که در آن برنامه لیگ اهداف پروازی مشخص و اعلام خواهد شد. در واقع با توجه به شرایط بیماری کرونا و برگزار شدن مسابقات اهداف پروازی در فضای باز، اولویت برگزاری مسابقات و شروع لیگ با این رشته است.

مسئول کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون تیراندازی گفت: اولویت ما تمام کردن لیگ سال ۹۸ است که با آمدن کرونا برنامه‌های لیگ به هم ریخت و بدون تکلیف ماند. لازم به ذکر است که ما در فدراسیون هم برای مشخص کردن نتیجه لیگ سال ۹۸ کمی تعلل کردیم و به نوعی زمان خریدیم تا شاید بتوانیم مسابقات را ادامه دهیم، اما شیوع ویروس کرونا این اجازه را به ما نداد و ما مجبور شدیم لیگ ۹۸ را ناتمام اعلام کرده و با در نظر گرفتن بعضی مسائل تیم قهرمان لیگ را معرفی کنیم.

گداری خاطر نشان کرد: نتایج لیگ سال ۹۸ ظرف ۴۸ ساعت آینده مشخص می‌شود و برنامه لیگ سال ۹۹ را برای تایید به مسئولان فدراسیون خواهم داد تا هرچه سریع‌تر برنامه ریزی کنیم و زمان شروع لیگ را مشخص کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار