به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، گفت: به طور میانگین ۶۲ مورد از تماسهای مردمی درمشهد منجر به عملیات شده است.
او افزود: با استفاده از سیستمهای کنترلی، چنانچه شخصی در ماه بیش از ۱۰ بار با این سامانه تماس گرفته باشد شماره وی شناسایی و پیامک اخطار ارسال میشود و در صورت تکرار مجدد با هماهنگی صورت گرفته با شرکت مخابرات تلفن وی به مدت یک ماه قطع و در صورت تکرار مجدد تلفن وی به مدت ۳ ماه قطع میشود، اما در نهایت در صورتی که با اعمال این موارد باز هم شاهد مزاحمت تلفنی از سوی این افراد باشیم برخورد قضایی از طریق مراجع قضایی انجام خواهد شد
معاون شهردار مشهد ادامه داد: پرتکرارترین عملیاتها در این مدت مربوط به گیاهان و درختان، آسانسور و حریق ساختمان به ثبت رسیده است که این عملیاتها در فصول مختلف متفاوت است.
یعقوبی درخصوص نیاز برخی از محدودههای خارج از شهر به انجام عملیات توسط سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد، بیان کرد: از هفت هزار و ۶۴۱ مورد عملیات انجام شده در این مدت، ۹۷۹ مورد عملیات خارج از محدوده شهری به ثبت رسیده است.
انتهای پیام//ف. ح