معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ۹۳ واحد آسیب‌دیده از بیماری کرونا در این شهرستان با اشتغالزایی ۹۳ نفر پرداخت شد.

پرداخت هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ۹۳ واحد آسیب‌دیده از بیماری کرونابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حشمت رضایی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : در مجموع تاکنون ۲۳۷ طرح اشتغالزا در سامانه کرونا ثبت نام کرده اند که سقف اعتبار تعیین شده برای این طرح‌ها ۲۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال است.

او گفت : از مجموع طرح‌های ثبت نام شده در بخش مشاغل آسیب دیده کرونا معادل ۲۳ درصد آن پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین افزود: همچنین تعهد اشتغال ایجادی شهرستان در سال جاری یک هزار و ۴۰۳ تن است که تاکنون ۷۸۸ تن معادل ۵۶ درصد آن محقق شده است.

رضایی افزود: این تعداد شغل توسط ۱۹ دستگاه اجرایی و در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی، حوزه آب و خاک، ورزش و جوانان و راه و شهرسازی و شیلات انجام شده است.

او از ادارات شهرستان خواست، نسبت به پیگیری تعهد اشتغال خود تلاش لازم را داشته باشند و حتما در سامانه رصد ثبت کنند.

معاون فرماندار قصرشیرین گفت: این شهرستان با پتانسیل‌های زیادی که دارد با برنامه ریزی و بهره برداری لازم می‌تواند قطب بزرگ اقتصادی در غرب کشور باشد.

او افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و نامگذاری امسال به نام جهش تولید باید از ظرفیت‌های شهرستان استفاده لازم را برای رفع معضل بیکاری داشته باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.