رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گفت: در طرح خوشه‌های صنایع دستی که با حمایت استانداری درحال انجام است سه هزار نفر از مزایای بیمه بهره‌مند می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اشرفی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در پنجمین جلسه شورای هماهنگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: برخورداری از بیمه‌های اجتماعی یکی از مولفه‌های مهم توسعه یافتگی در یک جامعه به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه  یکی از انواع این بیمه ها، بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است افزود:  روند رو به رشد خدمات این صندوق در استان  که بخش اعظم آن را روستاییان تشکیل می‌دهند، قابل تقدیر است.

اشرفی بر استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌ها برای آشنایی جامعه هدف با مزیت‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر تاکید کرد و افزود: اگر مردم استان بالاخص ساکنین روستا‌ها و شهر‌های زیر بیست هزار نفر، بیشتر و بهتر با کارکرد و مزایای عضویت در صندوق مطلع شوند، می‌توانند بخش زیادی از واجدین شرایط را با خود همراه سازند.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان همچنین افزود: در طرح خوشه‌های صنایع دستی که با حمایت استانداری درحال انجام است سه هزار نفر از مزایای بیمه بهره‌مند می شوند.


بیشتر بخوانید


معاون بیمه‌ای و امور استان‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر کشور نیز گفت: طرح همسان‌سازی برای مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر بر اساس سطوح درآمدی در دستور کار صندوق قرار گرفته است.

اخوان افزود: نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر و سازمان تامین اجتماعی به زودی قابلیت اجرا پیدا می‌کند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار