رییس کل دادگستری استان فارس گفت: با همکاری سپاه فجر این استان و در راستای تحقق شعار جهش تولید، توانستیم ۶۲ کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل فارس را احیا کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رییس کل دادگستری استان فارس در آیین تودیع و معارفه فرماندهان سپاه فجر استان فارس، گفت: با همکاری سپاه فجر این استان و در راستای تحقق شعار جهش تولید، توانستیم ۶۲ کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل فارس را احیا کنیم.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی با بیان اینکه سپاه فجر از اشراف اطلاعاتی عالی و قوی در حوزه‌های مختلف برخوردار است، اظهار داشت: سپاه فجر همچنین همکاری نزدیکی با نهاد قضایی فارس در پرونده‌های متعدد داشته و مساله پیشگیری از وقوع جرم یکی از محورهای همکاری است که توسط این ۲ نهاد در حال پیگیری است.

موسوی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های خوب سپاه فجر، کانون وحدت بودن این مجموعه است به گونه‌ای که هر کجا در استان نیاز به وحدت و همدلی بوده، سپاه فجر پیشگام و وحدت آفرین بوده است.

سپاه پاسداران آرمان‌ها، اهداف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

عنایت الله رحیمی هم در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات صادقانه سردار غیاثی فرمانده پیشین و تبریک به سردار بوعلی فرمانده جدید سپاه فجر استان فارس، عنوان کرد: دنیا دار تودیع و معارفه است و هر روز عده‌ای به دنیا معارفه می‌شوند و گروه دیگری به این دار فانی خداحافظی می‌کنند.

او ادامه داد: امید ما این است که در طول این تودیع و معارفه زندگی به گونه‌ای عمل کنیم که در مسیر رضای خداوند باشد و بتوانیم به تکالیفی که به عنوان یک مسلمان و شیعه بر عهده ما گذاشته شده است عمل کنیم.

استاندار فارس با اشاره به بیانات حضرت امام (ره) که می‌فرمایند اگر سپاه نبود کشور نبود و همچنین بیانات مقام معظم رهبری که اشاره می‌فرمایند سپاه پاسداران وظیفه اش پاسداری است، گفت: پاسداری یک مفهوم وسیع و گسترده برای حفاظت از آرمان‌ها، اهداف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی که استنباط ما این است که مجموعه عزیز و عظیم سپاه در طول حیات پربرکت خود با تبعیت از فرامین فرماندهی کل قوا در این مسیر پاسداری گام‌های اساسی و بزرگی را برداشتند و قسمت زیادی از توفیقات امروز نظام اسلامی و عزت و بزرگواری مردم در دید مردمان دنیا در اثر جانفشانی‌های این عزیزان در عرصه‌های مختلف و تلاش‌های اثربخش آن‌ها در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، سیاسی، علمی، اجتماعی و اقتصادی بوده است.

رحیمی ابراز امیدواری کرد: و در آینده هم این حرکت شتابان رو به تکامل باشد.

او با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات سردار غیاثی، بیان کرد: ایشان به عنوان یک فرمانده انقلابی، بصیر با ایمان دارای خلوص نیت با ارتباطات بسیار اثربخش و صمیمی و تحکیم پیوند‌های اخوت و برادری بین مجموعه تحت امر خود و تلاش در زمینه کمک به اعضای شورای تامین رسالت خود را انجام دادند و انشاالله این تلاش‌ها مورد رضای خدا واقع شود.

او ادامه داد: در اتفاقات و حوادثی که سال‌های اخیر رخ داده است سردار غیاثی به عنوان یک بازوی پرتوان، مشاوری مخلص و با ایمان و حامی همه جانبه در کنار همکاران ما در شورای تامین نقش آفرینی کردند و قسمت زیادی از اتفاقاتی که کنترل شد و اهدافی که در استان به دست آمد متاثر از همکاری ایشان و همکارانشان در استان بود.

نماینده عالی دولت در استان فارس، بیان کرد: سردار غیاثی با توجه به علم و درایت و بصیرت و دانشی که در اثر تجارب گسترده عملی و علمی به دست آوردند و الحق جانشین پروری کردند و به همرزمان و همکاران عزیزشان میدان دادند که تجربه‌های لازم را به دست بیاورند و آمادگی این را داشته باشند که بتوانند سپاه بزرگ فجر فارس را خالی از فرمانده برای آینده نگذارند.

او افزود: بی شک سردار بوعلی با شناختی که از استان فارس دارد و تجاربی که در میادین و صحنه‌ها و نقاط دیگر به دست آورده اند در این جایگاه نیز تجارب بیشتری کسب می‌کنند.

رحیمی تاکید کرد: فرماندهی جدید سپاه فجر قطعا خادم مردم و نظام و مطیع اوامر فرمانده کل قوا و اثرگذار در همه مناسبات استان و مجموعه سپاه و حامی همه کسانی که در دل در موفقیت این کشور و نظام دارند خواهد بود.

رحیمی با بیان اینکه استان فارس با همدلی هماهنگی همکاری موجود به رغم همه تنگنا‌ها و مشکلاتی که در سال‌های اخیر بر کشور مستولی بوده توانسته از این گردنه‌های سخت و پر پیچ و خم به خوبی گذر کند، عنوان کرد: این موفقیت قطعاً در اثر همکاری و همدلی بوده و امروز هم تمام مجموعه‌های تصمیم گیری و خادم مردم و نظام در این استان با هماهنگی و همفکری تلاش می‌کنند که مشکلات استان کاهش پیدا کند و از توانمندی‌های استان استفاده بیشتری شود.

رئیس شورای تامین استان فارس اظهار کرد: در حال حاضر مجمع نمایندگان فارس، دستگاه‌های اجرایی، مجموعه نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی و همه اثر گذاران و کسانی که دل در گرو و نظام اسلام دارند با هماهنگی در این مسیر تلاش می‌کنند و انشاالله که این تلاش‌ها منجر به رضای خداوند شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.