تکلیف زمین های بایر در حاشیه شهر مشهد که محل تجمع معتادان شده است چه می شود؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،چندی پیش، سوژه‌ای از طرف شهروند خبرنگار ارسال شد که در آن در خواست شده بود تکلیف زمین‌های بایر در حاشیه شهر مشهد که محل تجمع معتادان شده است چه می‌شود؟

زمین‌های رهاشده‌ای در خیابان شهید فولادی شهرک شهید رجایی مشهد که محلی برای استراحت معتادان، کارتن خواب‌ها و تخلیه و سوزاندن زباله‌ها شده است و علاوه بر امنیت، سلامت مردم منطقه حاشیه شهر مشهد را تهدید می‌کند.

در این زمینه حجت الله حیدری شهردار منطقه ۶ در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: زمین‌های بایر در انتهای خیابان شهید معقول، به مساحت ۱۴ هزار متر که متعلق به اراضی آستان قدس است و بلوکه چیده شده است.

او افزود: اقدام به کاشت درخت هم کردیم، ولی چون این اراضی آستان قدس محسوب می‌شود درختان را کندند و با محاصره بلوکه تملک خود را نشان دادند.

شهردار منطقه ۶ ادامه داد: این اراضی، املاک آستان قدس هستند و ما به معترضین هم اعلام کردیم تا مشکلات را با آستان قدس مطرح کنند ما با مجوز آستان قدس آمادگی در ساخت و ساز و ایجاد پارک، را داریم.


بیشتر بخوانید


آقا خانی مدیر فنی و واگذاری زمین آستان قدس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت:  در ارتباط با این زمین های رها شده در حاشیه شهر مشهد، به مشاوران سپرده شده است تا پس از تهیه طرح و پیشنهادات در راستای کاربری موجود، خدمات ساخت و ساز و یا ایجاد پارک و بوستان انجام شود.

او افزود: پس از تهیه طرح، تصویب  و ابلاغ  و تعیین کاربری زمین ها، به زودی تعیین تکلیف می شود.

انتهای پیام//ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.