سید محسن میرحسینی گفت: برگزاری آزمون‌های سراسری سلامت داوطلبان را تهدید نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید محسن میرحسینی نماینده تام الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری، گفت: با توجه به اینکه حوزه‌های برگزاری آزمون طی چهار روز از چهارشنبه ٢٩ مردادماه تا شنبه اول شهریور ماه همه روزه از ساعت شش و ٣٠ دقیقه صبح بازگشایی می‌شود، داوطلبان به منظور جلوگیری از تجمع، حضور خود در محل آزمون را به دقایق نزدیک به شروع فرایند آزمون موکول نکنند.

او با تأکید بر رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی و ضدعفونی محیط‌های برگزاری آزمون، افزود: لوازم بهداشتی در اختیار عوامل اجرایی آزمون قرار دارد و از ورود داوطلبان مشکوک به بیماری کرونا به حوزه‌های امتحانی جلوگیری می‌شود.

میرحسینی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ‌شده داوطلبان و عوامل اجرایی آزمون بدون ماسک نمی‌توانند وارد حوزه امتحانی شوند، همچنین استفاده از ماسک فیلتردار در این آزمون ممنوع بوده و داوطلبان و عوامل اجرایی باید از ماسک معمولی سه‌لایه استفاده کنند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری از داوطلبان خواست به توصیه‌های عوامل اجرایی عمل کرده تا در این شرایط، برگزاری آزمون به صورت مناسب و بی‌حاشیه انجام شود.

او تصریح کرد: با توجه به رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی فاصله صندلی هر داوطلب با دیگری ١٨٠ سانتی‌متر تعیین شده و تعداد سالن‌ها و حوزه‌های امتحانی نیز نسبت به سال‌های قبل به بیش از ١٧ حوزه اصلی و فرعی افزایش یافته تا داوطلبان با آرامش بیشتری به رقابت بپردازند.

این مقام مسئول بیان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده تا پس از اتمام آزمون، داوطلبان به صورت مرحله‌ای از محل حوزه خارج شده و  خانواده‌های داوطلبان پس از رساندن فرزندان خود، بلافاصله محل حوزه را ترک کنند تا از تجمع جلوگیری شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار