سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، درباره جزئیات جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا در ورزش و تصمیماتی که اتخاذ شد، صحبت‌هایی را مطرح کرد.

محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا در ورزش گفت: جلسه امروز با حضور نمایندگان فدراسیون‌های دو و میدانی، تنیس روی میز، شنا و واترپلو و هندبال برگزار شد. توافقاتی با وزارت بهداشت هم صورت گرفته تا برای رسیدگی به موضوع باشگاه‌های ورزشی و تصمیم گیری برای مسئله مقابله با کرونا در ورزش، وزیر ورزش به ستاد ملی مقابله با کرونا برود.

با همکاری وزارت بهداشت برای آغاز اردوهای تیم های ملی تصمیم گیری می کنیم

مسجدی افزود: با حضور وزیر ورزش در ستاد ملی مقابله با کرونا، احتمالا بتوانیم اقداماتی برای مسائلی که با آن رو به رو هستیم انجام دهیم. البته مقرر شده است دستورالعمل‌های جهانی را به نمایندگان وزارت بهداشت بسپاریم تا کارشناسان ما و آن‌ها، جلسات مشترکی را برگزار کنند تا برای آغاز اردو‌های تیم های ملی و برخی لیگ‌های غیربرخوردی تصمیم گیری شود.

برای طرح مشکلات باشگاه های ورزشی به ستاد مرکزی مقابله با کرونا در تهران خواهیم رفت

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: موضوع دیگری که به آن پرداخته شد؛ این بود که برای حل مشکل باشگاه داران در تهران، من و علی نژاد در جلسه ستاد مرکزی مقابله با کرونا در تهران بزرگ به فرماندهی زالی شرکت کنیم.

مسجدی بیان کرد: تصمیمات امروز در جهت درخواست‌های فدراسیون تکواندو و کشتی برای آغاز فعالیت هایشان نیز بوده است. این رشته‌ها در گروه رشته‌های برخوردی هستند، اما قسمت‌های غیر برخوردی این رشته‌ها مانند پومسه، کاتا و ... که برخوردی با فرد دیگر ندارند را راه اندازی خواهیم کرد.

پیگیر لطمه هایی که به باشگاه های ورزشی خورده است، هستیم

مسجدی در پایان تاکید کرد: برای در میان گذاشتن لطمه‌هایی که باشگاه‌های ورزشی از بابت تعطیلی خورده اند، وزیر ورزش به ستاد ملی مقابله با کرونا می رود و من  به همراه علی نژاد به ستاد استان تهران خواهیم رفت تا این مسئله پیگیری شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار