معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تنها پروژه‌های آماده که تاخیری در اجرای آنها وجود نداشته باشد، در هفته دولت افتتاح می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری، معاون امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در آستانه هفته دولت، در جلسه معاون امور عمرانی استاندار با دستگاه‌های اجرایی مختلف، پروژه‌های عمرانی و اقتصادی که در سطح استان اجرا شده بررسی شد.

او افزود: پروژه‌هایی که معارض داشته باشند افتتاح نخواهد شد و باید حتما کار‌های عملیات اجرایی آن‌ها شروع شده باشد، اعتبار آن‌ها مصوب باشد به ویژه در پروژه‌هایی که آغاز عملیات اجرایی دارند مجوزات لازم را گرفته شده باشد و پیمان کار مشخص باشد.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: در جلسه با ادارات عمرانی استان، شرایط تک تک پروژه‌ها رصد می‌شود که در صورت نیاز، تا چند روز آینده اصلاح شده و آماده بهره‌برداری شود و اگر پروژه‌ای کاملا آماده بهره برداری و افتتاح بود جزو لیست هفته دولت قرار میگیرد.

فخری ابراز داشت: استان سمنان از معدود استان‌هایی است که با وجود کرونا خللی در اجرای پروژه‌های عمرانی ایجاد نشد و از ابتدای شیوع کرونا، پروژه‌های عمرانی از ورودی تا خروجی استان در حال اجرا هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار