مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: فردی که به عنوان لیدر فعال در بخش سازماندهی اراذل و اوباش درفضای مجازی فعالیت می‌کرد، از سوی سازمان اطلاعات سپاه همدان دستگیری شد.

دستگیری لیدر آشوبگران در همدان / متهم اراذل و اوباش را ‌برای ایجاد ناامنی سازماندهی می‌کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی‌اکبر کریم‌پور، مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) همدان ‌اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه همدان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی، عنصر فعال مرتبط با سازماندهی اراذل و اوباش را دستگیر کردند.

او با اعلام اینکه این فرد دارای تابعیت ترکیه بوده و پس از ورود به کشور، در شهر همدان دستگیر شد، بیان کرد: پیج مجرمانه  این فرد  نیز برابر با حکم دادستانی مسدود شده است.

آقای کریم پور افزود: این شخص اقدام به انتشار تصاویر قدرت نمایی اراذل و اوباش و افراد خطرناک در فضای مجازی و همچنین تشویق و ترغیب آن‌ها در جهت ایجاد نا امنی درسطح جامعه کرده است.

او تاکید کرد که پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه همدان بر اساس وظیفه ذاتی خود و با اشراف اطلاعاتی، حرکات انحرافی برای ایجاد نا امنی توسط افراد مختلف درسطح فضای مجازی و حقیقی را رصد، و در تعامل با دستگاه قضایی با عوامل ایجاد نا امنی برخورد مناسب و قاطع خواهند داشت.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۱ دی ۱۴۰۰
درود