شهردار آبادان در خصوص ویدئو منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر نگهداری از باکس های زباله توضیحاتی را ارائه داد.

شیرازی شهردار آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، در خصوص بازتاب قسمتی از صحبت هایش که گفته بود مردم با کسانی که سطل های زباله را آتش می زنند برخورد فیزیکی کنند، گفت: بخشی از سخنانم دست مایه افرادی با اهداف خاص شد، به همین دلیل ارائه توضیحات برای مردم منصف و سلیم النفس لازم است.

او با اشاره به اینکه  تعدادی قابل توجه باکس زباله نو، از جنس پلی اتلین یا پلاستیکی در مناطق مختلف شهری خریداری کردیم، عنوان کرد: علت استفاده از این نوع باکس ها ، سرقت نوع فلزی آنها توسط سارقان است.

شهردار آبادان در ادامه با ابراز تاسف گفت: باکس های زباله پلاستیکی که به تازگی خریداری و نصب شده تا شهروندان برای بیرون گذاشتن کیسه های زباله خود با زحمت مواجه نشوند، توسط عده ای از افراد آتش زده می شوند و سرمایه مردم دود می شود.

شیرازی با اشاره به لزوم بالابودن سطح مسئولیت پذیری شهروندان در قبال اموال عمومی، از مردم خواست خودشان از درب خانه، جلوی این پدیده زشت را بگیرند و نسبت به این شکل از سرمایه سوزی بی اعتنا نباشند.

او تصریح کرد: عده ای بدون اینکه میان شهروندان مسئول و محترم و افراد خرابکار و سارق تفکیکی قائل شوند، درخواست بنده را برای تنبیه افراد سارق و خرابکار را به همه شهروندان تعمیم داده و بر روی موج دفاع از شان و منزلت مردم آبادان سوار شدند.

انتهای پیام/ ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.