جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارق حرفه‌ای با اعتراف به ۳۵ فقره سرقت و کشف ۱۸دستگاه دوچرخه در شهرستان بویراحمد دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ کیقباد مصطفایی جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگيري سارق حرفه اي با اعتراف به ۳۵ فقره سرقت و کشف ۱۸دستگاه دوچرخه در شهرستان بویراحمد خبر داد.
 
سرهنگ کیقباد مصطفایی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی شهرستان بویراحمد قرار گرفت.
 
او افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس از انجام تحقیقات فنی و تخصصی و گشت زنی هدفمند یک سارق و یک مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.
 
مصطفایی بیان کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۳۵ فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کردند که در این راستا ۱۰ دستگاه دوچرخه در منزل سارق و ۸ دستگاه دیگر از منزل مالخر کشف و ضبط شد.
 
این مقام انتظامی با اشاره به این که تلاش برای کشف مابقی سرقت ها در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتي اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنيت به اهداف پليد خود دست پيدا کنند و به طور قاطع با اين افراد برخورد مي کند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.