مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و هفتم مرداد ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و هفتم مرداد سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: عملیات دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در طرح پاکسازی پلیس در مناطق مختلف آبادان با محوریت پلیس پیشگیری در حال اجراست و در همین راستا عملیات دستگیری فروشندگان مواد مخدر در حوزه کلانتری۱۳قدس با حضور ماموران آن یگان اجرا شد.

او افزود: در این راستا ماموران کلانتری۱۳قدس تعداد۲نفر از از خرده فروشان مواد مخدر و الکل‌های تقلبی که آسایش را از اهالی محل سلب کرده بودند دستگیر کردند از مخفیگاه آنان بیش از ۵۰ بسته مواد مخدر سنتی به صورت بسته بندی شده، ۱۳ بطر الکل تقلبی، ۱۴ قبضه انواع سلاح سردکشف شد.

این مقام انتظامی از معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: برخورد قاطع و قانونی با خرده فروشان مواد مخدر و اجرای عملیات پاکسازی به صورت محله محور تا پایان سال در دستور این فرماندهی قرار دارد

دستگیری ۴ نفر سارقان حرفه‌ای منزل

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در آبادان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۸ ذوالفقاری با انجام تحقیقات میدانی و کار اطلاعاتی ۴ سارق حرفه‌ای منزل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۸ فقره سرقت منزل اعتراف و تعداد یک دستگاه تلویزیون ال‌ای دی، ۲ دستگاه تصفیه آب، یک دستگاه جارو برقی و تعدادی تجهیزات آشپزخانه از کشف شد.

سرهنگ افزود: با شناسایی دو نفر از مالباختگان، متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.